Tiskové vůně, tiskové esence
Využití vůní v tištěné reklamě je nejnovějším hitem na reklamním trhu. Dodáváme na 4000 druhů esencí vhodných pro všechny běžné tiskové technologie (offset, flexotisk, sítotisk). Esence lze v tiskové reklamě využít pomocí různých technologií.
Permanentní aroma
Esence je vytištěna přímo a uvolňuje se samovolně a neustále.
- Výhoda – reklamní plocha (inzerát, leták a podobně) voní sama od sebe, nevyžaduje žádnou aktivitu zákazníka
- Nevýhoda – doba uvolňování aroma je omezená (přesná doba závisí na použitém materiálu a uložení tiskoviny)
Mechanicky uvolňované aroma
Esence je konzervována v mikrogranulích obsažených v tiskovém laku, uvolní se po mechanickém narušení granulí (kupříkladu tlaku prsty).
- Výhoda – esence se uvolní i po dlouhé době
- Nevýhoda – k uvolnění esence je nutná aktivní účast zákazníka (musí označenou plochu otřít prstem)
Aromatizované nálepky
Esence je vytištěna na samolepku, kterou lze nalepit na jakýkoliv reklamní či prezentační materiál
- Výhoda – lze použít i na nízkonákladové tisky nebo na dopisy a jiné materiály
- Nevýhoda – při použití ve velkém nákladu je tato metoda dražší, než přímý tisk esence
Aromatizovaná lepicí klopa
Esence je obsažena v lepu.
- Výhoda – snadné uvolnění esence při rozlepení (rozevření) tiskoviny, esence je do doby aktivace konzervována a vydrží delší dobu
- Nevýhoda – k uvolnění esence je nutné rozlepení klopy, vyšší náklady na výrobu